Muat turun dan Main League of Legends: Wild Rift di PC

Selami Wild Rift: pengalaman kemahiran dan strategi 5v5 MOBA dari League of Legends oleh Riot Games, kini dibina dari awal untuk mudah alih. Dengan kawalan yang lancar dan permainan yang pantas, anda boleh bekerjasama dengan rakan-rakan, mengunci juara anda, dan bermain untuk permainan besar.

MEmu adalah pilihan pertama untuk bermain League of Legends: Wild Rift pada komputer,ia membekalkan prestasi permainan dan pengalaman kawalan yang terbaik antara semua produk yang serupa.Dalam artikel ini,anda akan dapat belajar dengan cepat tentang cara untuk bermain League of Legends: Wild Rift dengan menggunakan MEmu dan anda boleh dapat petua yang berfaedah pada pengalaman permainan anda dalam komputer anda.

 

【Bagaimana bermain League of Legends: Wild Rift dalam komputer anda】

Arahan di bawah akan mengajar anda bagaimana menggunakan MEmu untuk bermain League of Legends: Wild Rift dengan mudah.

 

Langkah 1: muat turankan MEmu dalam komputer anda

Install MEmu

 

Langkah 2: Buat versi Android 7.1 (64bit) dengan Multi-MEmu

 

Langkah 3: Cari dan pasangkan League of Legends: Wild Rift dari kedai mainan

 

Langkah 4: menikmati menggunakan MEmu untuk bermain League of Legends: Wild Rift dalam komputer anda

 

【Menerokai Ciri-ciri League of Legends: Wild Rift pada MEmu】

Pengalaman permainan keseluruhan dan fungsi kaya dalam MEmu dapat menghancurkan semua jenis telefon bimbit!

 

Skrin yang lebih besar dan grafik yang lebih baik

Anda tidak perlu lagi bermain permainan dengan skrin kecil telefon bimbit anda. Dengan MEmu, mainkan League of Legends: Wild Rift pada komputer anda dengan monitor komputer anda sangat mudah. Masa untuk mengucapkan selamat tinggal kepada gangguan grafik pada telefon bimbit anda untuk bebas dari keletihan mata, kini nikmati resolusi maksimum dan kadar bingkai tertinggi di MEmu.

 

Enjin yang kuat dan permainan yang tidak terhad

Pemain mudah alih menilai bahawa bateri mereka habis dengan cepat ketika mereka bermain permainan League of Legends: Wild Rift. Mengapakah anda selalu bimbang tentang hayat bateri pada peranti mudah alih? Dengan MEmu, anda akan menikmati permainan League of Legends: Wild Rift tanpa had dalam komputer anda. Tidak ada lagi batasan perkakasan, tidak ada lagi gangguan panggilan telefon, dan anda dapat menjimatkan hayat bateri litium anda.

 

Kawalan yang lebih lancar dan pemetaan kunci yang boleh disesuaikan oleh pada pengguna

“Kebanyakkan permainan mempunyai pemetaan kunci yang telah ditetapkan di MEmu, dan ada yang dilengkapi dengan kunci pintar teknologi terkemuka. Peribadikan pemetaan kunci untuk League of Legends: Wild Rift juga mudah.Selain itu,ia juga terdapat banyak fungsi di MEmu untuk pelbagai tujuan, seperti multi-instance, pemetaan kunci makro, automasi permainan, rakaman video, mengukus dalam talian, simulasi GPS, skrip baris perintah, dan lain-lain. Pengguna tegar, bersiapkan sedia untuk meneroka ciri-ciri yang menarik di MEmu Play!

 

 

【Ringkasan League of Legends: Wild Rift yang ringkas”】

BERMAIN KE LUAR BIASA
Kuasai Rift dan dapatkan legenda anda dengan juara dinamik dan permainan yang sentiasa berubah. Setiap permainan adalah peluang untuk menghasilkan tembakan keahlian yang sempurna, mengubah gelombang dalam pertempuran tim yang gila, atau menarik pentakill manis dan manis itu.

BERBANDING DENGAN RAKAN
Kerja berpasukan menjadikan impian berfungsi dalam MOBA mudah alih ini. Sama ada anda duo, trio, atau lima tumpukan penuh, anda boleh beratur dengan skuad anda dan menaiki tangga satu musuh Nexus pada satu masa.

PILIH NEGERI ANDA
Ikuti persaingan dengan pedang raksasa, membekukan musuh di trek mereka dengan panah es salib-peta, atau memikat lawan ke azab mereka dengan daya tarikan yang memukau. Apa sahaja yang anda mahukan legenda anda, ada juara untuk anda.

GAGAL DAN PERCUMA BERMAIN
Hadir dalam perlawanan seimbang untuk tahap kemahiran dan juga ukuran parti. Semua juara dapat diperoleh secara percuma di Wild Rift, dan tidak ada bayaran untuk masa bermain atau tenaga. Pernah.

 


Mengenai lebih banyak tentang permainan MEmu